Thursday, March 1, 2012

Gelelim fasulyenin faydalarina.. Important info for my fellow citizens

Turk vatandaslarinin nereye nasil vize almasi gerekiyor? 




Az cok bildigim icin soyluyorum; gidecegim ulkelerin vize durumuyla ilgili en taze bilgiler :

Hindistan : Kesin gerekiyor, gitmeden once konsolosluktan
Tayland : 30 gune kadar gerekmiyor, Allah ne verdiyse artik
Laos : Kapida diyorlardi ama Bruksel Konsoloslugundaki gorevli kontrol etti. Hayir, Turklerin artik onceden konsolosluktan almasi gerekiyor
Kambocya : Kapidan alinabiliyordu, ama eger herhangi havaalanindan giris yapmiyorsaniz cok rusvet aliniyor diye duydum. Dolar ile odemek daha iyi diye duymustum.
Vietnam : Aralarinda en kati ulke sanirim, gectigimiz aylarda birkac Iranli sahte yesil Turk pasaportuyla giris yapmaya calistigi icin Turklere karsi cok hassaslar. Ben n'olur n'olmaz diye Belcika'daki konsolosluktan aldim. Turkiye'de konsoloslugu aradigimda, artik konsolosluktan kisisel basvurulara cevap verilmedigini soylemislerdi. Sadece tek bir acenta resmi olarak basvurabiliyormus - cidden cok sacma
Cin : Tabii ki gerekiyor
Nepal : Kapida alinabiliyor

Insallah yukarida anlattiklarimin hicbiri patlamaz, eh bir kac aya gorecegiz artik

No comments:

Post a Comment