Monday, February 20, 2012

Melek Annem

Benim cok sevdigim bir dostum vardir. Cok gormem onu ama uzak dussek de onu cok cok cok severim. En guzeli de onu sevdigimi bildigini bilirim her daim. Fatihimdir o benim.

Bir de onun melek gibi bir annesi vardir; Melek Annesi, Melek Annem.

Ilk tanistigim andan, gozlerime ilk baktigi andan itibaren anlamisimdir benim icin ne kadar ozel bir insan oldugunu onun.. Oyle bir isigi vardir ki, sadece kendi cocuklarina, yakinlarina degil, etrafindaki tum insanlara verir o isigi hic bir karsilik beklemeden.. Onu tanidigim o kisacik zaman zarfinda bile ogrettikleriyle, soyledikleriyle, gosterdikleriyle beni en cok etkileyen insanlardan biri olmustur canim Melek Annem...


Birkac gun once bu dunyadan ayrildi, gitti kendisi. Ama biliyorum ki, ne kadar uzak olsam da hep yanimdaydi o zaten, simdi oldugu gibi. Bu yolculugumda ve hayat yolculugumda her daim yanimda olacagi gibi..

Ben de bu geziyi gecen ay hastanede kendisini ziyaret ettigimde bana bu geziyi yapmami nasihat eden Melek Anneme ithaf ediyorum..

Senin icin Melek Annem.. Nurlar icinde yat..


No comments:

Post a Comment